קורונה בישראל

קמפיין חדש של משרד הבריאות: "נהיה בסדר או נהיה בסגר"

שר הבריאות אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר - האחריות לעטיית מסיכות מוטלת על כל אזרחי ישראל"

קמפיין משרד הבריאות. צילום: משרד הבריאות

לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות להתחיל הבוקר בקמפיין רשת כדי להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסיכות, שהתרופף משמעותית בשבועיים האחרונים.

הקמפיין התחיל במקביל להקלות הנוספות על המשק עליהן החליטה הממשלה אמש.

צילום: משרד הבריאות

הכותרת של הקמפיין היא "נהיה בסדר או נהיה בסגר", כאשר המסגרת ממחישה את החשיבות של החזרה למשמעת הציבורית. הקמפיין מציג שלוש דמויות שונות: אישה השבה לעסק שנסגר עקב הקורונה ונפתח מחדש, גבר צעיר המבלה בבר וגבר שלישי אשר פתח מחדש את החנות בשוק. המשפטים המתלווים לכל אחת מהדמויות ממחישים כי אם לא נהיה בסדר, קרי, ללא הקפדה על ההנחיות - נחזור לסגר וכל ההקלות ייעלמו.

צילום: משרד הבריאות

מטרת הקמפיין היא להחזיר את המשמעת כבר כעת ובמהלך סוף השבוע הארוך בו צפויים לצאת לבלות ולחגוג את "תיקון ליל שבועות".

במשרד הבריאות הביעו תקווה שהקמפיין יסייע להמשיך במגמת ההקלות ולמנוע חזרה לסגר. שר הבריאות אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר - האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל כי אם לא נהיה בסדר, נהיה בסגר".

נושאים קשורים:  סגר,  הנחיות משרד הבריאות,  קורונה,  יולי אדלשטיין,  משרד הבריאות,  מסיכות
תגובות